Efter två år med Nelly – här är varumärket Bianca Ingrosso signat: ”Tar ut svängarna” 9 maj, 2022Att Bianca Ingrosso gör succélanseringar vet nog de flesta. Oavsett om det gäller mode eller skönhet så lyckas...Bianca IngrossoE-handelLanseringSamarbeten
Philippa Parnevik om att använda sina kanaler till ett större syfte: ”Tar aldrig en genväg” 1 april, 2022Influencerprofilen Philippa Parnevik driver en framgångsrik Instagramkanal, där hon har över 174 000 följare, och har nyligen studerat...E-handelMartina RichterPhilippa ParnevikSamarbetenSkinplan
Reklamsamarbeten är inte ett måste – Tiktok avsätter 2,8 miljoner till kreatörer 2 februari, 2022Som influencer tjänar man oftast pengar på marknadsföringssamarbeten. Det kan handla om allt från att visa eller berätta...SamarbetenTikTok
Cocopanda lägger influencer-korten på bordet: ”Trovärdighet är viktigast” 14 oktober, 2021"Influencer marketing står för cirka 15 procent".CocopandaE-handelMarknadsföringSamarbetenTema: Beauty
Parfym.se storsatsar på influencers: ”En av våra största marknadsinsatser” 13 oktober, 2021"Stories står för den större delen av konverteringen".E-handelMarknadsföringParfym.seSamarbetenTema: Beauty
Så jobbar Skincity med influencers: ”Uppstår magi” 12 oktober, 2021"Alltid bäst att låta influencers bestämma".E-handelMarknadsföringSamarbetenSkincityTema: Beauty
Lyko avslöjar hemligheten till framgångsrika influencersamarbeten: ”Inga hårda riktlinjer” 11 oktober, 2021Aktiverar 850 influencer-samarbeten i månaden.E-handelLykoMarknadsföringSamarbetenTema: Beauty
Efter kändisframgångarna – Gekås VD avslöjar influencerstrategin: ”Stänger inga dörrar” 17 september, 2021"Låter efterfrågan från våra kunder styra hur vi utvecklas".MarknadsföringPernilla WahlgrenSamarbetenSverige