Carolina Gynning blir ansiktet utåt för Vezzano: ”Jag är superglad”

Carolina Gynning, pressbild

Inleder samarbete med Rizzo group. 

Med Carolina Gynning som ansiktet utåt hoppas Rizzo group stärka sin position på marknaden. Samarbetet gäller nylanseringen av företagets egna varumärke Vezzano där influencern, tv-profilen och konstnären kommer att fronta de kommande kollektionerna.

Det känns otroligt roligt att göra en nylansering av Vezzano tillsammans med Carolina Gynning. Vi alla inspireras av Carolinas driv och entreprenörskap och hennes coola personlighet passar väl in med det vi vill förmedla med Vezzano, säger Helena Morland, CEO för Rizzo Group, i ett pressmeddelande.

Företaget har förutom en e-handel också 61 butiker runtom i Sverige och Norge. Den första kollektionen, som lanseras idag, kommer att finnas tillgänglig både online och i butik.

Jag är superglad över detta samarbete och det känns så kul att representera ett varumärke som erbjuder prisvärda väskor och accessoarer med hög modegrad. Jag älskar kollektionen och det känns extra roligt att väskorna finns tillgänglig i alla butiker både i Sverige och Norge samt online, säger Carolina Gynning.