Besökarna köade när årets branschevent för influencer marketing drog igång.
Klockan 08.30 slog dörrarna till Berghs school of communication upp för besökarna, till ett slutsålt Influencer marketing summit. Snart ringlade sig kön lång när hundratals branschkollegor kom för att besöka årets Influencer marketing summit. Redan vid lunchtid hade 500 personer anslutit till eventet och sorlet i lokalerna har varit konstant sedan öppning.
Det är så roligt att se så många engagerade inom branschen på en och samma plats. Idag är det fullt hus här på Berghs, säger Bianca Rior, som är en av moderatorerna under dagen.
Det finns fortfarande flera talare och paneldebatter kvar på agendan och nyfikenheten och engagemanget ser inte ut att sina, snarare tvärt om. Om några timmar går Influens awards av stapeln, där personer och byråer som på olika sätt gjort en skillnad för branschen ska få motta sina priser.
Det är nog riktig FOMO för de som inte lyckades få tag i en biljett innan eventet sålde slut!