Influencer Marketing Summit 2023 – här är de nominerade

Röstningen har öppnat, här är hela listan över de nominerade. 

Influencer Marketing Summit, där Influens är mediapartner, är ett branschevent för marknadsförare. Här möts varumärken, byråer, techbolag, agenturer och influencers under ett och samma tak, för att tillsammans nätverka och bygga en mer hållbar bransch.

Den 15 november är det återigen dags att lyfta några av de profiler och marknadsförare som på olika sätt gjort skillnad för branschen. Nu har röstningen öppnat och fram till den 8 november har du möjlighet att rösta på dina favoriter. Vinnarna inom varje kategori kommer att presenteras under prisceremonin på Influencer Marketing Summit, på Berghs School of Communication. 

Årets Content

  1. H&Ms kampanj med Maya Parnevik
  2. FirstVets samarbete med Irma Lehtosalo
  3. Fantas samarbete med Elecktra, Fontana och Admira Thunderpussy
  4. Hemies TikTok-serie “Besöker främling”
  5. ACOs kampanj med Stiftelsen Friends “Wash the Web”

Årets Kommersiella Podcast

  1. Spöktimmen med Linn Ek & Jenny Borg
  2. Flashback Forever med Emma Knyckare, Ina Lundström & Scroll-Mia
  3. Historiepodden med Robin & Daniel
  4. Ångestpodden med Ida Höckerstrand & Sofie Hallberg
  5. Storytime med Eveline Blomfeldt

Årets Branschförebild

  1. Ulla Britta
  2. Linda Hörnfeldt
  3. Isa Östling
  4. Lina Skandevall
  5. Zeina Mourtada

Årets Byrå

  1. Cure Media
  2. Bylp Media
  3. Nine Agency
  4. We Are Era 
  5. Impact.com

Årets Hållbara Initiativ

  1. Linda Staaf
  2. Charlie Eriksson på Aldrig Ensam
  3. Ellinor Sirén “Ekotipset”
  4. Henrik Wahlström på Upp och ner
  5. Gustav Johansson “Jävligt Gott”