NoFuzz Media lanserar management – välkomnar mäktig Tiktok-stjärna

Emelie Nilsson, Anders Vesterlund (pressbild)

Influencerbyrån satsar på ett nytt affärsben och tar in Sveriges mäktigaste kvinna på Tiktok.

Influencer-byrån NoFuzz Media börjar året med att lansera sitt nya affärsben “Management”. Byrån har sedan tidigare ett samarbete med Therése Lindgren som har över 1 miljon följare på Instagram och över 330 000 följare på Tiktok. I samband med lanseringen av “Management” välkomnar nu byrån även Sveriges mäktigaste kvinna på Tiktok, Emelie Nilsson, till sitt team.

Vi är glada och spända över att få samarbeta med Emelie Nilsson. Hon sprider en enorm glädje på plattformen och har verkligen lyckats fånga allas uppmärksamhet med sin härliga twist på humor, tillsammans med sin kille Henke, säger Anders Vesterlund, grundare av NoFuzz Media, i ett pressmeddelande.

Blev en av Sveriges mäktigaste på bara ett år

Emelie Nilsson var på plattformen under knappt ett år innan hon blev den elfte mest inflytelserika personen i Sverige med sina 300 000 följare på Tiktok och hennes följarantal fortsätter växa.

Tiktok är fortsatt den viktigaste plattformen för mig när det kommer till att skapa innehåll. Ni kommer att få se mer av mig under 2024, och var detta kommer att ske kommer ni att märka så småningom, säger Emelie Nilsson i en kommentar.

NoFuzz Media säger att samarbetet inleddes med start vid årsskiftet och att de ser fram emot att fortsätta stödja och utveckla Emelie Nilssons närvaro på sociala medier, under det kommande året.

2023 var ett tufft år för alla, likaså för vår del. Det som 2024 nu erbjuder ser jag verkligen framemot, det ska hända mycket från NoFuzz sida och det kommer att märkas, säger Anders Vesterlund.