Nya bolaget puttrar vidare i hemlighet.
Med över 3 miljoner följare på Instagram är Linn Löwes den tredje största svenska profilen på plattformen. Trots det håller hon sig under medieradarn, och jobbar på i det tysta.
Förutom sociala kanaler driver hon även modemärket Stacci Athletics samt appen Athli. Dessutom startade Linn ännu ett företag under 2021, som ännu inte har lanserats officiellt. Enligt uppgifter hos Bolagsverket ska den hemliga satsningen Madli AB vara ”en e-handel med skönhetsartiklar”.
Rapporten för e-handelsföretaget Stacci Athletics och den nystartade satsningen släpptes i början av året, och de siffrorna skrev Influens om i en tidigare artikel.
LÄS ÄVEN: Har 3 miljoner följare och driver flera företag – så går det för hemliga profilen
Men nya siffror för träningsappen Athli har precis kommit in till Bolagsverket. Enligt den senaste rapporten backade omsättningen med 30 procent, och landade på 8,1 miljoner kronor. Samtidigt sjönk rörelseresultatet med nästan 3 miljoner under året, och landade på drygt 5,6 miljoner kronor.
Linn har inte kommenterat siffrorna i rapporten. Influens.se har kontaktat profilen för en kommentar.