Aktuella lanseringar – bubbel, glow och kepsar: ”Allt jag drömt om”

Alice Stenlöf, Hanna Schönberg samt Lovisa Wallin och Hanna Friberg

Som influencer är samarbeten, nya kollektioner, designprojekt och lansering av varumärken en del av jobbet. Mängden nya släpp kan skifta från månad till månad, men det finns alltid någon som har något nytt på gång i branschen. Här kommer en liten sammanfattning av några aktuella lanseringar som nyligen har skett, som precis har släppts och som inom kort kommer att få se dagens ljus.

Bianca Ingrossos sminkvarumärke Caia Cosmetics lanserade i morse nya glowprodukter.

Sofia Wistam har blivit ambassadör för alkoholdrycken Mionetto och den nya smaken Organic Prosecco Rosé DOC, som ska smaka ”röda bär och grapefrukt samt ha brödiga toner och en hint av honung”.

Alice Stenlöf släpper nytt linneset och badkläder för sitt egna modevarumärke A-Dsgn imorgon, den 11 juni.

Hanna Schönberg släpper en ny kollektion, innehållandes högtidskläder och därför döpt till ”Occasion Collection”, för modeföretaget Na-kd den 15 juni. ”Den här kollektionen är allt jag har drömt om”, skriver Hanna på Instagram. Occasion Collection kommer att innehålla allt från kostymer till långa och korta klänningar och kjolar.

Margaux Dietz har designat padelväskor för accessoarföretaget Rizzo och varumärket Don Donna. Väskorna släpps den 27 juni. Designsamarbetet innehåller både väskor för padelrack och tillbehör och är en limiterad kollektion.

Klara ”Tanbyklara” Elvgren och Janni Delér har gått ihop och gjort en damkollektion för klädföretaget C’est Normal, som Janni driver tillsammans med maken Jon. Samarbetet är helt nytt och det är första gången Janni, som tar fram damkläderna för C’est Normal, tar in någon utifrån till ett designsamarbete. Kollektionen laseras den 28 juli.

Hanna och Sara Montazami lanserade sitt första designsamarbete för Indiska igår. Kollektionen består av fyra tröjor i vintage-stil, där var och en av dem representerar ett av de fyra naturelementen.

Hanna Friberg och Lovisa Wallin släppte i tisdags sin tredje produkt på Monday Attire, det gemensamma e-handelsföretaget. Den här gången var det en keps med företagets logotyp, som togs fram i fyra olika färger.

Filip Dikmens varumärke Attaque lanserade i förra veckan en keps med den ikoniska skämtfrasen ”logga ut”, som Filips karaktärer är kända för, broderad på framsidan.

Är du verksam inom influencerbranschen och har ett spännande samarbete eller lansering på gång? Hör av dig till oss på: Tips@influens.se