Molly Rustas lanserar smyckesvarumärke: ”Nu kör vi”

Molly Rustas (Foto Bubbleroom)

Influencern Molly Rustas från Dalarna började sin karriär med en blogg för mer än tio år sedan. Idag bor hon i Stockholm och driver fortfarande sin blogg, men har även en Instagramprofil med runt 230 000 följare och Youtubekanal med nära 40 000 prenumeranter. På sociala medier delar hon med sig av sitt liv men använder även sina kanaler till influencer marketing.

Nu tar Molly nästa steg i karriären och lanserar ett eget varumärke – Molly Ellen. Bolaget registrerades i december 2020, och enligt Mollys inlägg på sociala medier kommer företaget att sälja smycken designade av Molly Rustas själv.

Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta det mest läskiga, roliga, utmanande och spännande jag någonsin gjort i min karriär, men nu kör vi – välkommen till världen min första bebis Molly Ellen Jewelry, skriver hon på Instagram.

Jag har jobbat med det här på egen hand så länge. Jag längtar till jag kan visa er allt från min första kollektion som kommer att gå live väldigt snart.