Oddlygood och Bright Mind Agency tog hem pris för sin Tiktok-satsning: ”Otroligt kul”

Ökat försäljningen med 40 procent. 

Den 25 oktober gick nordiska Tiktok ad awards av stapeln och i kategorin ”Greatest Performance” var det Oddlygood och Bright Mind Agency som kammade hem vinsten.

Vi är så stolta över att ta emot denna vinst. Tillsammans med Bright Mind har vi jobbat stenhårt på vår närvaro på TikTok och att skapa innehåll som våra följare uppskattar, säger Nina Gillvik, CMO på Oddlygood.

Oddlygood ska med sin ökade Tiktok-närvaro ha tagit en ledande placering inom ”brand preference” hos den yngre målgruppen, inom kategorin för växtbaserad mjölk. Enligt företaget är Tiktok-satsningen också en bidragande faktor till den ökade försäljningen, som stigit med 40 procent.

Det har varit otroligt kul att få jobba fram ett koncept som är både oddly och good och som resonerar med målgruppen. Vinsten är ett kvitto på det hårda arbetet från hela teamet, säger Alexander Morad, vd på Bright mind agency.