Pernilla Wahlgren öppnar upp sitt hem – i ny kampanj med Ellos

Öppnar upp om livet, stil och karriär, under konceptet ”Portraits of Women”.

Det var i oktober i år som Ellos gick ut med att de tecknat ett årslångt avtal med Pernilla Wahlgren, för ett koncept som de kallar ”Portraits of Women”. E-handelsjätten berättade då att det handlade om att lyfta och belysa kvinnor mitt i livet och att samarbetet skulle kretsa kring personliga samtal och intervjuer.

Nu lanserar Ellos tillsammans med profilen sin vårkampanj, producerad i Pernilla Wahlgrens hus i Marbella.

Vi är väldigt glada över vårt fortsatta samarbete med Pernilla Wahlgren. Hon är en perfect match till vårt varumärke och känns helt rätt för kvinnan mitt i livet. Vi har skapat en fantastisk vårkampanj tillsammans med Pernilla som vi tror kommer inspirera många kvinnor där ute – att våga vara sig själva och aldrig sluta drömma, säger Cédric Ménard, marknadschef på Ellos i ett pressmeddelande.

För kampanjen öppnar artisten och tv-personligheten upp sitt hem och visar upp livet bakom kulisserna under produktionen. Samtidigt delar hon med sig av sina tankar om hur det är att vara en kvinna mitt i livet. Innehållet kommer att publiceras på Ellos plattformar och i Pernilla Wahlgrens kanaler.

Att få fortsätta samarbeta med Ellos är helt fantastiskt! Jag älskar allt med Ellos – allt från produkterna till personerna bakom. Då jag själv är en trogen kund så känns det extra speciellt och roligt att få jobba tillsammans med dem. Vi har plåtat en otrolig vår- och sommarkampanj i mitt älskade hem i Marbella som jag har längtat efter att få dela med mig av. Jag är så stolt över den här kampanjen och är peppad att få visa er resultatet av två magiska dagar tillsammans, säger Pernilla Wahlgren.