Nya siffror – så går det för Kristina ”Keyyo” Petrushina

Halverar resultatet.

Senaste rapporten för Kristina Petrushinas, eller Keyyo som hon ofta kallas, bolag är signerad och klar, och Influens.se har fått ta del av siffrorna.

Det vi kan se är att Kristinas verksamhet inte haft samma utveckling som tidigare år. Viktigt att nämna är också att bolaget, som sköter Kristinas alla medie- och influenceruppdrag, har ett brutet räkenskapsår som slutar sista augusti 2022.

Under de tolv månaderna har intäkterna backat med 30 procent och summerats till 1,8 miljoner kronor. Samtidigt har rörelseresultatet mer än halverats, och landat på 900 000 kronor.

LÄS ÄVEN: Kristina ”Keyyo” Petrushina leder SVT:s nya underhållningssatsning: ”Tävlar i fake news”

Kristina har inte kommenterat utfallet i rapporten, därför är anledningen till de dalande siffrorna okänd. Influens.se söker Keyyo för en kommentar.