Cube utökar partnerskap – avtalet värt 4,8 miljoner kronor: ”Entusiastiska ”

Christoffer Bergmann, COO och grundare av Cube. / Denise Mehta, Head of Brand Solutions / Olof Lindblom, CMO på Syncro.

Förlänger avtal med global dryckesleverantör.

Cube meddelar att man förlänger avtalet och utökar partnerskapet med en global dryckesleverantör. Under 2023 ska Cube ha lanserat och utvecklat kundens Tiktok-kanal, vilket resulterat i en betydande ökning av engagemang och varumärkesnärvaro. Det är med den bakgrunden som man nu förlänger och utökar partnerskapet till det nya avtalet. Avtalet ska vara värt 4,8 miljoner kronor och täcka hela 2024. Uppdraget innebär en fortsatt strategisk influencer marketing med fokus på TikTok och Instagram.

Vårt team är entusiastiska över möjligheten att fortsätta vårt samarbete med denna globala aktör. Vårt arbete med att bygga upp deras Tiktok-kanal under hösten har visat sig vara exceptionellt framgångsrikt. Vi ser fram emot att bygga vidare på denna framgång under 2024, säger Christoffer Bergmann, COO och grundare av Cube.

Vilket globalt dryckesbolag det handlar om nämns inte i det pressmeddelande som skickats ut från Syncro Group, men Cube har tidigare haft ett uppmärksammat partnerskap med Celsius.