Perfect Fools tecknar partnerskap med Collabs: “En viktig del”

Ebbe Damm, VD Syncro Group

Blir byråns primära plattform för influencer marketing. 

Syncro Group står bakom Collabs, som enligt företaget erbjuder effektiv och transparent influencer marketing. Nu har hybridbyrån Perfect Fools valt att teckna partnerskap med AI-plattformen. 

Detta partneravtal gör att vi vidare utnyttjar den skalbarhet vi ser i Collabs plattform. Sedan utannonseringen av vår nya försäljningsstrategi i november, har vi på kort tid tecknat en rad strategiska partnerskap som påvisar det stora intresset. Dessa avtal tecknar en tydlig bild, dels över tillväxtförutsättningarna för plattformen, dels bekräftar de verkshöjden i Collabs försäljningsstrategi, säger Ebbe Damm, vd för Syncro i ett pressmeddelande.

Perfect Fools, som är en hybridbyrå, erbjuder i samarbete med Tre Kronor Media en kombination av den traditionella reklam- och mediebyrån.

Vi ser influencer marketing som en viktig del av det totala medielandskapet. Och i linje med vår strategi att samla mediestrategi nära kreativitet så blir Collabs-plattformen ett fantastiskt verktyg som vi kan använda nära idéprocessen när vi jobbar med våra kunder, säger Klas Lusth, vd för Perfect Fools i en kommentar.