Homage prisas i Årets byrå: “Vi är orädda”

Homage, pressbild.

Utmärkelsen bygger på omdömen från uppdragsgivare.

Branschtävlingen Årets byrå har offentliggjort årets vinnare. En av dem är Homage som tog hem en utmärkelse som Årets byrå inom event och brand experience.

Vi har hela tiden haft en väldigt stark tro på vårt erbjudande och kompetens inom flera områden, och har med det lyckats ta större och större ansvar hos kunder. Identifierar vi ett nytt affärsområde utforskar vi möjligheterna att bredda oss och på så sätt kan vårt erbjudande till våra kunder växa. Vi är orädda, nyfikna och  villiga att utmana kundernas egna idéer med kreativa nya lösningar i en marknad som hela tiden erbjuder ny teknik, nya trender och potentiella aktiviteter, skriver Niklas Söderberg, byråchef för Homage, i en kommentar till Influens.

Homage startades hösten 2018, då som en eventbyrå med tre anställda. Sedan dess har byrån växt till en 360-byrå med nästan 50 anställda och förra året nådde byrån 100 miljoner i omsättning.

En annan central framgångsfaktor är såklart våra medarbetare, som är motorn bakom vår ständiga utveckling. Vi lägger därför särskild vikt vid att skapa en arbetsmiljö där inte bara kreativitet och hårt arbete samspelar, utan där det finns utrymme för aktiviteter som utvecklar oss på individ, team och bolagsnivå, fortsätter Niklas Söderberg.