Maja Nilsson Lindelöf lanserar eget varumärke: ”Så redo för det här nya kapitlet”

Maja Nilsson Lindelöf (Foto från Instagram: Majanilssonlindelof)

Influencern Maja Nilsson Lindelöf, med över 230 000 följare på Instagram och mer än 71 000 prenumeranter på Youtube, började blogga år 2014 och på den vägen startade hennes karriär.

År 2017 började hon podda tillsammans med branschkollegan Sanna Guidetti. Båda är gifta med kända fotbollsspelare och släppte därför podden ”Livet på läktaren” som snabbt blev en omtalad succé. Men duon la podden på hyllan efter 77 avsnitt, i början av 2019.

Förra året debuterade Maja med en egen designkollektion för klädföretaget Gina Tricot, och nu avslöjar hon att hon har startat ett eget modevarumärke – Lis Bonne Atelier.

Jag har jobbat med det här så länge, och jag är så glad att det äntligen är dags att lansera mitt eget klädmärke och dela det med er. Jag är så redo för det här nya kapitlet, både i mitt liv och i min karriär, skriver hon på Instagram där nära 34 000 personer gillar hennes uppdatering och nästan 400 profiler skickar hejja-rop.

Varumärket har redan nära 18 000 följare på Instagram, trots att e-handelsbutiken inte lanserat ännu. Det vi vet i dagsläget är att Maja kommer att släppa ett set med shorts och skjorta.