Skönhetsjättarna har sagt sitt – här är facit: ”Stories konverterar bäst” 15 oktober, 2021"Våga experimentera". CocopandaLykoParfym.seSkincityTema: Beauty
Cocopanda lägger influencer-korten på bordet: ”Trovärdighet är viktigast” 14 oktober, 2021"Influencer marketing står för cirka 15 procent".CocopandaE-handelMarknadsföringSamarbetenTema: Beauty
Parfym.se storsatsar på influencers: ”En av våra största marknadsinsatser” 13 oktober, 2021"Stories står för den större delen av konverteringen".E-handelMarknadsföringParfym.seSamarbetenTema: Beauty
Så jobbar Skincity med influencers: ”Uppstår magi” 12 oktober, 2021"Alltid bäst att låta influencers bestämma".E-handelMarknadsföringSamarbetenSkincityTema: Beauty
Lyko avslöjar hemligheten till framgångsrika influencersamarbeten: ”Inga hårda riktlinjer” 11 oktober, 2021Aktiverar 850 influencer-samarbeten i månaden.E-handelLykoMarknadsföringSamarbetenTema: Beauty