Första biljettsläppet inför årets Influencer marketing summit: ”Blir det bästa”

Branscheventet släpper ”Blind bird”.

Influencer marketing summit är branscheventet för dig som jobbar inom, eller är intresserad av, influencer marketing och digital marknadsföring. Under dagen erbjuds inspirerande sessioner och viktiga paneldebatter. Den 12 november hålls årets event på Filadelfia convention center i Stockholm.

Under dagen möts branschprofiler, experter, företag och influencers för att på olika sätt inspirera och diskutera branschens framtid, trender, tips och lagar och regler. Scenerna har tidigare gästats av bland andra Alice Stenlöf, Malin Gramer, Vanessa Lindblad, Wilma Holmqvist och företag som Acast, Caia, Björn Borg, Skatteverket och Snap. Dagen avslutas med Influens awards, där priser delas ut till de influencers och varumärken som på olika sätt utmärkt sig och gjort skillnad inom branschen.

Nu har de första Blind bird-biljetterna släppts för årets upplaga av eventet. Fram till den 14 juni hålls årets talare och ämnen hemliga, men den som vill vara säker på att säkra en biljett kan under tiden få den till ett rabatterat pris.

Trots två riktigt bra eventupplagor bakom oss tror vi att årets IMS kommer toppa dem båda. Det blir det bästa från 2022 och 2023 kombinerat, har Bianca Rior, Marketing manager på Influens tidigare sagt om årets evenemang.