Så fick de hudvårdsmärket att slå igenom på Tiktok: “Resonerar väl med publiken” 13 juni, 2024Byrån satsade på en bred innehållsbank och UGC-kreatörer. Influencer marketing-byrån Relatable har sedan första kvartalet av 2024 samarbetat...AcoKampanjRelatableTikTok
Såldes till polskt bolag – nu ska Relatable resa sig igen: “Fantastiska nyheter” 23 januari, 2024Lanserar ny varumärkesidentitet. Det har varit många turer kring influencer marketing-byrån Relatable. Våren 2021 köpte Bambuser upp bolaget,...MediacapRelatable
Influencerbolaget blev en minusaffär – på 85 miljoner kronor: “Strategiskt” 18 december, 2023Bambuser har valt att sälja Relatable efter bara två år. Bambuser köpte våren 2021 upp varumärket Relatable, som...BambuserEkonomiRavenmediaRelatable
Bambuser väckte liv i varumärket – nu ska det säljas: “Strategiskt val” 13 november, 2023Relatable är återigen till försäljning. Influencer marketing-bolaget Relatable köptes i maj 2021 upp av Bambuser för 200 miljoner...BambuserRelatable
Bambuser skrotar Plus – väcker liv i tidigare varumärke 29 augusti, 2023Utvecklingen inom video-commerce har fått Bambuser att tänka om. 2021 köptes Relatable upp av liveshoppingplattformen Bambuser och en...BambuserRelatable
Relatable värvar ny Norden-chef: ”Ska öka medvetenheten om vårt varumärke” 28 januari, 2022Relatables nordiska säljteam stärks upp med två nya profiler. RekryteringRelatable
Relatable signar avtal för 19 miljoner kronor: ”Vi är större och starkare” 13 juli, 2021"Ett bevis på förtroende".BambuserEkonomiInternationelltMarknadsföringRelatable
Splay One, Tourn, Cure Media, United Screens och Relatable – så gick 2020 12 juli, 2021"Tufft för hela branschen".Cure MediaEkonomiRelatableSplay OneSverigeTourn InternationalUnited Screens
Bambuser köper aktör för 200 miljoner – ”för framtida kreativa influencerkampanjer” 17 maj, 2021"A match made in heaven".BambuserInternationelltMarknadsföringRelatableTech