Josefine H.J:s kollektion gjorde succé – ”mycket sålde slut direkt” 29 april, 2021"Har verkligen lagt ner mycket tid".Josefine H.JModeNA-KD
Storyn om succén Lindas Bakskola: ”Gillar när det är enkelt” 28 april, 2021Från papperstidning till 360 000 följare.BakningLindas BakskolaMatlagning
ByMalina avslöjar liveshopping-strategin: “Ett väldigt stort engagemang” 24 april, 2021"Har valt ut profiler som vi jobbar med".Amanda DjerfByMalinaLiveshoppingMatilda Djerf
Corlin Eyewear om samarbetet med Lojsan och Hanna: ”Största vi har gjort” 23 april, 2021"Vi har investerat mycket i det här samarbetet och satsat ordentligt".Corlin EyewearHanna FribergLovisa Wallin
Alice Stenlöf släpper en tredje smyckeskollektion: ”En enorm succé” 23 april, 2021"Hennes fingertoppskänsla är ett vinnande koncept".Alice StenlöfGuldfyndSverige
Splay One om planerna efter ägarskiftet: ”Vår strategi är att göra vår grej” 20 april, 2021Berättar om planerna, trenderna och varför Youtube är starkare än någonsin.CaybonSplay OneYouTube
Henrietta Fromholtz ska ge influencers makten: ”Ska ta marknadsandelar från retailers” 16 april, 2021"Maktbalansen har vänt".E-handelHenrietta FromholtzOff ScriptTech
57 miljoner för influencerbyrån – VD:n om kärleken vid första ögonkastet 12 april, 2021Förvärvade byrå, fick 130 miljoner influencers på köpet. CollabsEkonomiFörvärvGiggerMarknadsföringSyncro Group
Med en fot på varje sida – Linn Herbertsson om entreprenörskapet i influencerbranschen 9 april, 2021"Det är viktigt att våga hänga med i svängarna".E-handelKarriärLinn HerbertssonOrganista
CAIA om sina färska 700 kvm: ”En ganska saftig satsning” 2 april, 2021"Spännande att växa snabbt som bara den".Caia CosmeticsContentExpansion