Intervju: Therése Lindgren avslöjar hur hon väljer sina samarbeten 11 augusti, 2021"Mycket i kollektionen är bara jag". Indy BeautyKollektionStrongerTherese Lindgren
E-handelsraketen: Därför jobbar vi med nano-profiler – ”finns egentligen ingen gräns” 6 augusti, 2021"Har såklart riktlinjer med do's and dont's".InstagramMarknadsföringNanoprofilerProteinbolaget
Siffrorna avslöjar nya miljonvinster – så gick det för succétrion JLC 4 augusti, 2021Ökar både omsättning och vinst. AcastCarl DémanJLCJonas FagerströmLucas SimonssonMellan himmel och jordNaket och näraPodcast
TikTok lanserar säkerhetscenter och nya livefunktioner: ”Ligger steget före” 2 augusti, 2021"Fokuserade på att skydda människors information".LivestreamSociala MedierTechTikTok
Lanserade ett nytt inkluderande varumärke – sålde för 5,6 miljoner på tre dagar 29 juli, 2021Redan sålt 20 000 bikiniset.CarelessE-handelInternationelltModeSara Emilie Tandberg
Pewdiepie krossade 125 miljoner i vinst – har 110 miljoner prenumeranter på Youtube 28 juli, 2021"Youtube har varit mitt hem i över ett decennium".BokslutEkonomiFelix KjellbergPewdiepieYouTube
Maja Nilsson Lindelöf lanserar eget varumärke: ”Så redo för det här nya kapitlet” 27 juli, 2021"Har jobbat med det här så länge".KarriärLanseringMaja Nilsson LindelöfMode
Nytt format för samarbeten mellan kreatörer och företag: ”Ta vara på överflödet” 22 juli, 2021"Hjälper kreatörer att upptäckas av fler".ContentMarknadsföringTikTok
Här är Petra Tungårdens nya investering: ”Kommer engagera mig mycket” 20 juli, 2021"Bred erfarenhet av att bygga konsumentvarumärken".InvesteringPetra TungårdenSverige
Facebook och Instagram ska betala influencers – satsar 8,7 miljarder 19 juli, 2021"Ska öka satsningen framöver".FacebookInstagramInternationelltMarknadsföringSociala Medier