Smash Into Pieces blir ambassadörer för Håll Sverige Rent: ”Sprider framtidstro” 12 december, 2023Skräpplockning och videohälsningar ska inspirera barn och unga. Bandet Smash Into Pieces har de senaste åren lockat till...ambassadörskaphåll sverige rentKampanjSamarbetenSmash Into PiecesSteelstar agency
Sinful tar hjälp av Maxinne Björk: ”Viktigt för oss att göra det på rätt sätt” 11 december, 2023Lanserar tantrabox tillsammans med influencern. E-handelsföretaget Sinful har noterat ett växande intresse för tantra i samhället. Enligt ett...KampanjMaxinne BjörkSinful
Linn Ahlborg släpper kollektion med Friends: “It’s Cool To Be Kind” 11 december, 2023Vinsten kommer skänkas till organisationen. Den 6 december lanserade Linn Ahlborgs klädvarumärke, LXA the label, en ny kollektion...FriendsKampanjKollektionLinn AhlborgLXA
120 000 följare på Tiktok på tre månader – byråns framgångsknep 5 december, 2023Så fick Cube varumärket Celsius att explodera i flödet. När Celsius slog sig ihop med byrån Cube för...celsiusCubeKampanjMarknadsföringTikTok
Bad användare på Instagram om att få låna deras konton: “Vi har inte en chans.” 23 november, 2023Så trängde barnrättsorganisationen igenom Black friday-bruset. Tidsperioden runt Black friday är en svår tid för företag att sticka...black weekerikshjälpenKampanj
Foodgeekz bjöd på middag i ett gigantiskt knäckebrödspaket: ”Fantastiskt kul” 22 november, 2023Wasa och influencers bakom pop up-restaurangen. Under helgen den 17 till 19 november kunde de som passerade Hammarbybacken...FoodgeekzKampanjWasa
Carolina Gynning blir ansiktet utåt för Vezzano: ”Jag är superglad” 10 november, 2023Inleder samarbete med Rizzo group. Med Carolina Gynning som ansiktet utåt hoppas Rizzo group stärka sin position på...Carolina GynningKampanjRizzo groupsamarbete
Alexandra Nilsson hyllas för kampanj med pensionärer: “Ett stigma kring äldres sexualitet” 19 oktober, 2023Ställer nyfikna frågor i en ny serie. Influencern och före detta bloggaren Alexandra Nilsson har i en ny...Alexandra NilssonInfluencer marketingInstagramKampanjLelo
Pernilla Wahlgren frontar Ellos: “Livet har bara blivit bättre efter 50” 18 oktober, 2023Tecknar ett årslångt samarbete med e-handelsjätten. Pernilla Wahlgren är en del av Ellos nya koncept “Portraits of Women”....EllosKampanjPernilla WahlgrenSamarbeten
Edvin Törnblom i oväntad kampanj – ”är ju alltid läskigt” 23 november, 2022Rädd för att samarbetet skulle ses som ogenuit.Edvin TörnblomintervjuKampanjSverige