Profilerna sålde för 4,8 miljoner under Black Week: ”Har blivit bättre på att tjäna pengar” 3 december, 2021Influencerplattformen Make Influence från Köpenhamn meddelar att ”influencers både har sålt och tjänat mer pengar” under årets Black...Black Friday 2021Make Influence
Byrån som ifrågasätter Black Friday: ”Frågan är hur länge konsumenterna är intresserade” 29 november, 2021"Går inte att lägga alla ägg i samma korg".Black Friday 2021Infly
Direkt från Instagram-chefen: Här är de bästa Black Friday-tipsen för influencers 26 november, 2021"Finns risk att man gör fel analys".Black Friday 2021FacebookInstagramMeta
Black Friday utmanar branschen – ”en hel del influencers har valt att avstå” 26 november, 2021Black Friday-perioden är här, men trots att det är en stor och viktig period för handeln finns det...Black Friday 2021United influencers
Nelly.com maxar Black Friday-närvaron: ”Vi satsar på en total Takeover” 26 november, 2021En del företag koncentrerar sina Black Friday-satsningar på en kanal, eller väljer ut några som funkar bäst. Man...Black Friday 2021E-handelNelly.com
Branschen vill bort från korta aktiveringar – ”krävs mer av varumärkena” 26 november, 2021Cure Media är ett influencer marketing-företag som grundades 2014 och idag jobbar bolaget med marknaderna Norden, Tyskland, UK,...Black Friday 2021Cure Media
Influencers ställer krav: ”Prioriterar längre samarbeten” 25 november, 2021För att ta pulsen på branschen under den pågående kampanjperioden har Influens.se vänt sig till ett par byråer,...Black Friday 2021Interlaced Influencers
Royal Design om influencer-samarbeten på Instagram och i podcasts: ”Ska vara genuina” 24 november, 2021Black Friday-kampanjerna är igång och influencer marketing spelar stor roll i många företags marknadssatsningar. Ett sådant bolag är...Black Friday 2021E-handelMarknadsföringRoyal Design
Youtube-byrån inför Black Friday: ”Kan vara svårt att arbeta med influencers” 23 november, 2021Så lyckas man behålla tittarnas uppmärksamhet. Black FridayBlack Friday 2021Team5pmYouTube