Stor undersökning: Micro, macro, nano, mega – branschen är enig: ”Vi behöver en standard” 4 november, 2022”Syftet med att ha begrepp för olika kategorier försvinner om inte alla kan använda dem på samma sätt”....AdrecordCreed MediaCure MediaGreen CommunicationInterlaced InfluencersintervjuIsme IconsMassfluencerMicro-influencersPrat PRRedgert CommsUndersökningUnited influencers
Krossade 76 miljoner – satsar på Sverige: ”Ett riktigt fint kvitto” 10 juni, 2022Under 2020 gick influencernätverket Interlaced Influencers ihop med affiliatenätverket Adrecord. Sedan dess har bolaget ADII AB redovisat siffrorna...AdrecordAffiliateE-handelEkonomiInterlaced Influencers
Ska influencers pausa samarbeten under pågående krig? – här är byråernas dom 11 mars, 2022Är det okej att publicera samarbetsinlägg när det pågår krig inte långt från vårt land? Bör influencers pausa...C/O AgencyInterlaced InfluencersKrisMarknadsföringNine AgencyProadSplay OneUnited influencers
Över 100 år i handeln – byrån avslöjar framgångstrategin: ”En riktig ögonöppnare” 14 december, 2021I slutet av förra året gick influencernätverket Interlaced Influencers ihop med affiliatenätverket Adrecord, en duo med särskilt fokus...E-handelInterlaced Influencers
Influencers ställer krav: ”Prioriterar längre samarbeten” 25 november, 2021För att ta pulsen på branschen under den pågående kampanjperioden har Influens.se vänt sig till ett par byråer,...Black Friday 2021Interlaced Influencers
Influencers hett eftertraktade i goodwill-samarbeten – borde de få betalt? 27 oktober, 2021Influencerbyråerna talar ut om heta trenden.GoodwillInterlaced InfluencersNine AgencyPro BonoTema: GoodwillUnited influencers
100 profiler i årets succékampanj – Sinful och influencernätverket Interlaced Influencers avslöjar strategin 24 september, 2021E-handelsföretaget Sinful grundades av paret Mathilde Mackowski och Tonny Andersen år 2008 i Danmark. Idag är bolaget en...E-handelInterlaced InfluencersMarknadsföringMicro-influencers