Janni och Jons C’est Normal nylanseras: ”Ett av de tuffaste besluten” 21 maj, 2021"Är så klart ett lyxproblem".C'est NormalE-handelJanni DelérJon Olsson
Kampanjen gav avkastning på 2500 procent – därför fick Alexandra Nilsson fronta 21 maj, 2021"Genomslaget var exceptionellt stort".Alexandra NilssonE-handelMarknadsföring
Han driver svenska kontot med 1,7 miljoner följare – “mycket gratis reklam” 14 maj, 2021Framgångsrik Instagramsatsning lade grunden för exklusiv e-handel.E-handelGolden ConceptInstagram
Antonija Mandirs släpp tömde lagret: ”Vi har ett superlyxproblem” 12 maj, 2021"Just nu får vi producera i racerfart".Antonija MandirE-handelMarknadsföring
Livsmedelsbutiken kliver in i modebranschen – microinfluencers visar upp grönsaksmode 11 maj, 2021"Jag klär mig i 80-tals broccolini fashion".E-handelMicro-influencersMode
De ska slå 250 miljoner – jobbar med 300 influencers varje månad 30 april, 2021"Viktigt att komma ihåg att det faktiskt är människor man jobbar med".Beauty GenerationE-handelMarknadsföringXlash
HUBSO krossade 25 miljoner och vände till vinst: ”En verklighet” 30 april, 2021Ska bli globala.E-handelEkonomiHubsoInternationellt
Alice Stenlöfs lansering tömde lagret – A-Dsgn sålde slut på knappt 40 minuter 30 april, 2021Inte första gången kunderna tömmer lagret. A-DsgnAlice StenlöfE-handel
Caia Cosmetics kraschade – sålde 150 000 produkter på några timmar 29 april, 2021"Vi trodde aldrig att vi skulle ha så här högt tryck".Bianca IngrossoCaia CosmeticsE-handel
Margaux Dietz varumärke krossade 2,5 miljoner under första 5 månaderna 28 april, 2021Gick med 1 miljon i vinst.BokslutE-handelEkonomiMargaux DietzX by Margaux