Jenny Larsson har alltid stuckit ut – på Instagram har det blivit en fördel 3 november, 2023Sprider kunskap om Cerebral pares (CP), till över 100 000 följare. Det började en sommar när Jenny Larsson...influencerintervjujenny larssonjennyspyssel
Marcus Lindblad lär sina följare spara och investera: “Snålandet sitter i mitt DNA” 6 oktober, 2023Youtubern gör ekonomi begripligt – med humor, memes och snickers. Marcus Lindblad är smålänningen med över 43 000...FinfluencerintervjuMarcus LindbladSparaCashYouTube
Frida Kummerfeldt – från advokat till influencer: ”Några tycker nog att jag har misslyckats” 29 september, 2023Influencern om framgång, transparens och ödmjukhet. Frida Kummerfeldt från Skanör var övertygad om att hon skulle jobba hela...Frida Kummerfeldtinfluencerintervju
Lizette Svensson: “En uppfattning om att hållbara influencers kan jobba gratis” 8 september, 2023Om hållbarhet och influencer marketing med Lizette Svensson, influencern från Halmstad som tackar nej till de stora företagen....HållbarhetinfluencerInfluencer marketingintervjuLizette SvenssonMikroinfluencer
Emelie Walles om nya varumärket – och kritiken mot kristallmarknaden 5 september, 2023Influencern Emelie Walles hämtar inspiration från Ibiza och öppnar upp för en spirituell värld. Kristaller, rökelser, hudvård och...Emelie WallesinfluencerintervjuLanseringVibes of Mind
Hanna Öberg slår 1 miljon på Youtube – ”jag tackar nej till i princip allt” 4 maj, 2023”En milstolpe”. Idag firar träningsprofilen Hanna Öberg en miljon prenumeranter på Youtube. En drömgräns som inte många svenska kreatörer...Hanna ÖbergintervjuSociala MedierYouTube
Framtiden för de-influencing: ”Symptom på en större rörelse” 17 februari, 2023”Kommer inte att påverka annonsaffären”. De-influencing är ett nytt begrepp som nyligen börjat bubbla. Men vad betyder det...de-influencingholy commsHomageInflyintervjuPrat PRSociety IconSverigeUnited influencers
Hon vet hur du blir stor på Youtube: ”Vi kan ta bort alla gissningar” 3 februari, 2023”Organiskt innehåll baserat på data är ännu inte utforskat”. Natalie Tideström Heidmark är en veteran inom influencer marketing-branschen....intervjuNatalie Tideström HeidmarkTeam5pmYouTube
Rapport: Så lyckas du med podden – ”uppvisar högst effektivitet” 31 januari, 2023”Inte bara ett tidsfördriv”. Poddjätten Acast scannade, i en nyligen genomförd undersökning, den nordiska podcastmarknaden – och närmare...AcastannonseringintervjuUndersökning
Antonija Mandir vill sätta stopp för retuschering: ”Otroligt viktigt” 26 januari, 2023”Vill se denna punkt i ALLA mina avtal framöver”. En ny branschnorm efterfrågas. Att sluta retuschera och manipulera...annonseringAntonija MandirBilderintervjuretuscheringSociala Medier